۲۲ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۰۴

در مراسم بدرقه حضور در جام جهانی؛

میزان پاداش تیم ملی فوتبال ساحلی مشخص شد/ نبی: پاداش متفاوتی خواهد بود

میزان پاداش تیم ملی فوتبال ساحلی مشخص شد/ نبی: پاداش متفاوتی خواهد بود

دبیرکل فدراسیون فوتبال در مراسم بدرقه اعضای تیم ملی فوتبال ساحلی به مسابقات جام جهانی مبلغ اختصاص داد شده به این تیم در صورت درخشش در جام جهانی را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم بدرقه اعضای تیم ملی فوتبال ساحلی پنجشنبه شب با حضور مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال، همایون بهزادی رئیس کمیته پیشکسوتان، پریا شهریاری رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی، محمدرضا ملامحمد رئیس کمیته فرهنگی، مهدی دادرس عضو کمیته استیناف و تنی چند از دیگر اعضای کمیته های فدراسیون فوتبال از جمله کمیته روابط عمومی، کمیته روابط بین الملل، کمیته فرهنگی و دیگر کمیته ها برگزار شد و از اعضای تیم ملی تجلیل به عمل آمد.

مهد محمدنبی در پایان این مراسم به پاداش در نظر گرفته شده برای ساحلی بازان اشاره کرد و گفت: پاداشی برای ملی‌پوشان فوتبال ساحلی ایران درصورت نتایج خوب در نظر گرفته شده و  طبق مصوبه هیات رییسه مبلغی برای صعود پیش‌بینی شده است. همچنین اگر در رده‌بندی تیم‌ها هم جایگاهی کسب کردند با وزارت ورزش و جوانان صحبت کرده‌ایم تا پاداش ویژه‌ای بدهند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: شاید این مقدار پاداش درخور زحماتشان نباشد ولی سعی کردیم در مقایسه با دوره‌های قبل تفاوت داشته باشد. شاید بازیکنان راضی نباشند که مبلغ پاداش را بگویم و ما در حد بودجه مبلغی را پیش‌بینی کرده‌ایم.

نبی در پایان خاطرنشان کرد: اگر نتایج خوبی کسب شود، به کل تیم در مجموع 60 هزار دلار پرداخت خواهد شد. 20 هزار دلار از این مبلغ در تاهیتی و بقیه‌اش هم در تهران به ملی‌پوشان خواهیم داد.

کد خبر 2134494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha